Hej
Är det någon som har några erfarenheter av Mälarvillan?
Positiva eller negativa. Kvalitet, mm.
Det säger sig vara lyhörda för kundernas behov (det försöker väl alla vara) samt jobbar mest lokalt runt mälaren.
 
>:(vad du än gör bygg inte än mälarvillan vi har gjort det
med hjälp av rekomenderad snickare av mälarvillan än i dag är inte huset helt klart vi flytade in den 21dec 02
och han bryr sig inte och inte mälarvillan
 
Hej Jarmo
Jag har skickat dig ett privat mejl
Vh
mgb62
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.