Hej
Är det någon som har några erfarenheter av Mälarvillan?
Positiva eller negativa. Kvalitet, mm.
Det säger sig vara lyhörda för kundernas behov (det försöker väl alla vara) samt jobbar mest lokalt runt mälaren.
>vad du än gör bygg inte än mälarvillan vi har gjort det
med hjälp av rekomenderad snickare av mälarvillan än i dag är inte huset helt klart vi flytade in den 21dec 02
och han bryr sig inte och inte mälarvillan