Jag kan få köpa en vit ytterdörr till bra pris. Dörren ska sitta mellan glasverandan och huset i stugan.
Allt på glasverandan är i teak från 60-talet. Finns det någon målarfärg som liknar teak?
Är det risk att det ser risigt ut att handmåla en dörr? Vill få lite 60-tals känsla.