Hej. Jag har byggt en industrivägg hemma. Problemet är nu att på själva ramen som är gjord av obehandlad ytterpanel, så har den ”vassa” sidan hamnat utåt på tre av sidorna. Hur kan jag få de slätare utan att slipa som en tok? Finns något jag kan måla på i tjockt lager för att få den slätare? Hoppas ni förstår min smått luddiga förklaring
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.