Hej,
jag har nyligen blivit med hus och tycker att väggar och tak är vita och fina. Dock är dörrar och lister kantstötta och har gulnat en del, framförallt dörrarna (originaldörrar från 60talet som renoverats runt 2007). Även golvet är ganska slitet och repigt men ändå ok, i mitt tycke. Golvet är en ekparkett.
Undrar om man kan måla lister och dörrkarmar och eventuellt lämna in dörrar för omlackering utan att resten ska se fult ut i jämförelse sen? Kan man göra en sådan punktinsats med gott resultat?