1 463 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Makita vinkelslip, tång
Produkter som diskuteras: "kakeltång"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Medlem
· Västra Götaland
· 40 inlägg
Tyckte jag såg något på tradera idag.
Vad ska du kapa med vinkelslipen?
Jag har en (inte till salu) och den duger bra för mig. Men jag kapar bara tunnplåt (max 1,5 mm) med den och då funkar den bra.
Vid något tillfälle har jag även använt den till att kapa något armeringsjärn och gängstång (dia 10-12 mm) och då har sen varit alldeles för slö trots fulladdade batterier.
Jag har en (inte till salu) och den duger bra för mig. Men jag kapar bara tunnplåt (max 1,5 mm) med den och då funkar den bra.
Vid något tillfälle har jag även använt den till att kapa något armeringsjärn och gängstång (dia 10-12 mm) och då har sen varit alldeles för slö trots fulladdade batterier.
vojma skrev:Vad ska du kapa med vinkelslipen?
de är väl fräst till att kapa klikers/kakel
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden