3 241 läst ·
9 svar
3k läst
9 svar
Makita skruvautomat
Har en BFR550 och provade med 55mm golvskruv (blå rand) golvspån till träregel.
Skruven blir mycket varm och det ryker runt den, skivan svartnar och det luktar fn..
Vad är fel? Skall skruvarna vaxas eller något annat att göra?
Skruven blir mycket varm och det ryker runt den, skivan svartnar och det luktar fn..
Vad är fel? Skall skruvarna vaxas eller något annat att göra?
Produkter som diskuteras: "golvskruv"
Golv- & listskruv
Golv- och listskruvar är specialdesignade för att användas vid fästning av golv, lister och socklar. Dessa skruvar har ofta en tunn profil och en liten huvuddiameter för att minimera synligheten när de är på plats, samtidigt som de ger en
Läs mer
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Det förstår jag för det kan ju vara lite pinsamt men du får väl skylla på att det inte är så lätt att se p.g.a automaten...Lasse001 skrev:
Visst är den stark...
Jag är jättenöjd med den då den otroligt sällan får eldavbrott också...
Vitsen med detta forum är ju att många skall kunna se vilka problem andra har och hur vi löser dem.
Vissa behöver ju inte fråga när de ser svaren här. Skämmigt? Jag som amatör förstår inte det resonemanget. Som amatörbyggare har jag ju sett att proffsen beter sig de också. Inte minst i TV-programmet "Fuskbyggarna", där kan man tala om skämmigt och även bedrägligt förfarande.
Vissa behöver ju inte fråga när de ser svaren här. Skämmigt? Jag som amatör förstår inte det resonemanget. Som amatörbyggare har jag ju sett att proffsen beter sig de också. Inte minst i TV-programmet "Fuskbyggarna", där kan man tala om skämmigt och även bedrägligt förfarande.
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
En viktig sak man ska tänka på är att INGEN kan ALLTING här i världen...
Se aldrig ner på en annan människa för att han/hon inte kan en viss sak för garanterat kan denna människa något annat som inte du själv kan...
Ingen är felfri och man lär sig alltid något nytt...
Se aldrig ner på en annan människa för att han/hon inte kan en viss sak för garanterat kan denna människa något annat som inte du själv kan...
Ingen är felfri och man lär sig alltid något nytt...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden