Hej,
Köpte en Makita sticksåg på Bauhaus, upplever att den variabla hastigheten funkar från 1-3 men från 4-6 så händer inget, samma hastighet där som på 3'ans .
Se video, håller ni med? Varken ljud eller vibrationer blir starkare, samt att det ser lika långsamt ut. Känns även klent jämfört med min Metabo.
Köpte en Makita sticksåg på Bauhaus, upplever att den variabla hastigheten funkar från 1-3 men från 4-6 så händer inget, samma hastighet där som på 3'ans .
Se video, håller ni med? Varken ljud eller vibrationer blir starkare, samt att det ser lika långsamt ut. Känns även klent jämfört med min Metabo.
Klicka här för att svara