Hej.
Har nyligen köpt en Maga vedpanna på 25 kW och när jag gjort upp eld så är det bra fart på elden men efter en stund eldning lagt in fulla pannan så är det sämre fart på fläkten, farten är så dålig att det tar 4 timmar innan pannan kommit upp i 90 grader.
Pannan har fabriksinställningen, så då undrar jag om det är någon som vet vilka värden man ska ställa in i service parametrarna för att pannan ska fungera optimalt med bästa förbränning?
Tacksam för svar.
Mvh Mikael