En sån här måste väl alla grönsvartfanatiker med för stor plånbok ha i byrålådan? Den var ju oväntad halvhyfsat vettigt prissatt, man får väl hoppas att de inte klämt in risiga material invändigt för att spara pengar....
Skaffade själv en för en dryg vecka sedan och jag är mer än nöjd med den när det gäller rena montagearbeten och enkla skruvningar då den är så lätt och smidig så jag ger den bara plus.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.