1 320 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Luktar illa från blandaren?
Medlem
· Västra Götalands län
· 28 inlägg
Nytt hus sedan ett år. Borrad brunn. Pga högt kalk har vi en avhärdade samt en syre patron för att ta bort dålig lukt och mangan och järn.
Allt har funkat bra. Tills nu.
I blandaren på ovanvåningens handfat luktar det metall/jord. Har rensat och det är rent i lås mm. Allt är rent. När jag spolar vatten och sätter näsan i strålen luktar det illa. Varmt som kallt. Häller jag upp vatten i en burk luktar det inte. Avloppet luktar inte. Senaste dagarna har jag spolat mycket men blir inte bättre. Det luktar ingenting från ngn övrig blandare i huset.
Vad i hela friden är det som spökar??
Allt har funkat bra. Tills nu.
I blandaren på ovanvåningens handfat luktar det metall/jord. Har rensat och det är rent i lås mm. Allt är rent. När jag spolar vatten och sätter näsan i strålen luktar det illa. Varmt som kallt. Häller jag upp vatten i en burk luktar det inte. Avloppet luktar inte. Senaste dagarna har jag spolat mycket men blir inte bättre. Det luktar ingenting från ngn övrig blandare i huset.
Vad i hela friden är det som spökar??
Medlem
· Västra Götalands län
· 28 inlägg
Klicka här för att svara