1 337 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Luftvärmepumpen Clivet Sphera Evo 2.0 4.1 8,22/8,98kW Nom/Max
Hej jag är på jakt efter en luftvärmepump och har fått offert på en Clivet Sphera Evo 2.0 4.1 8,22/8,98kW Nom/Max.. min fråga är om någon vet något om dessa pumpar och om det är något att ha?
Ja det är ju lite av dom faktorerna som jag både oror mig för och tänkte om någon har erfarenhet av dessa🙄J Josth skrev:
Finns enbart 17 svar om man söker på Clivet på varmepumpsforum.com så det är ett väldigt ovanligt fabrikat här. Ingår i kinesisksa Midea. Exempel på tråd om Clivet: https://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=79103.msg810275#msg810275
Okej.. ja det är det jag tycker är konstigt.. att det inte finns nån direkt omdömen från köpare, varken positiva eller negativa🙄 dom har ju funnits i Sverige sedan början på 2000 talet som jag har fattat de och inte mer skriverier på forum.. men jag tänker såhär att om folk är missnöjda så skrivs det en jäkla massa men om folk är nöjda så är det rätt tyst🤷♂️ men tror ändå att jag kommer att köra på Mitsubishi för att det skiljde inte så mycket i pris och den extra pengen kan det va värt 🤔J Josth skrev:
Klicka här för att svara