Hej!

Jag har nyligen köpt ett hus med kallgarage, som jag är sugen på att varmisolera.
Dock är jag osäker på hur jag på ett smidigt sätt får till en tillfredställande luftspalt?
Skulle man kunna lägga luftspalt gavel-gavel istället för takfot-takfot?
Som ni ser på bilderna så är det helt tätt på ena gaveln så där skulle man i så fall behöva öppna upp.

Tack på förhand
Anton

Innertak i trä med synliga balkar och rörledningar i ett kallgarage som ska varmisoleras.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Innertaket i ett kallgarage med synliga träbjälkar och del av en parkerad bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ja det skulle i alla fall jag göra.
Om inte du bor så vindskyddat att det aldrig blåser hos dig.

Men i regel blåser det ibland, och då kanske mot en gavel.

//AA
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.