Hej!
Jag har nyligen köpt ett hus med kallgarage, som jag är sugen på att varmisolera.
Dock är jag osäker på hur jag på ett smidigt sätt får till en tillfredställande luftspalt?
Skulle man kunna lägga luftspalt gavel-gavel istället för takfot-takfot?
Som ni ser på bilderna så är det helt tätt på ena gaveln så där skulle man i så fall behöva öppna upp.
Tack på förhand
Anton
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder