4 504 läst ·
3 svar
5k läst
3 svar
Luftavfuktare vad skall man tänka på?
Vad skall man tänka på om när man skaffar sig en luft av fuktare? Är det någon som har bra erfarenheter av något fabrikat.
Skall ha den i tvättstugan för att se till så att det inte blir för fuktigt när man hänger tvätt där på vinter för man kan ju inte torktumla alla plagen.
Skall ha den i tvättstugan för att se till så att det inte blir för fuktigt när man hänger tvätt där på vinter för man kan ju inte torktumla alla plagen.
Jag har ingen avfuktare själv så några riktigt bra tips kan jag inte ge. Jag såg dock en annons i någon tidning häromdagen (kan det ha varit villatidningen?) om en avfuktare som nyligen vunnit något test i Råd&Rön. Den såg mycket slimmad ut och var inte alls så klumpig som dom flesta andra är. En sådan skulle jag titta på om jag letade avfuktare. Någon kanske vet vilken annons jag tänker på och kan fylla på med info?
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=VVS;action=display;num=1083312173;start=3#3
men SÖK I FORUMET i rubrikraden på
avfuktare. luftavfuktare mm så hittar ni massor av info
Helena med
Nationalschabraket
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden