Hej!

Hade ett element som stod och porlade. Det har sin förklaring för en hantverkare fixade uterummets golvvärme och fick då tömma och byta vatten i slingorna. Fylldes därefter inte helt, så då kom det nog vatten från elementet som då behövde tömmas på luft.

Men när jag luftade det så bubblade det svart vatten. Är det ok eller är något fel då?
 
Har du gamla element i järn så blir det svart, helt normalt
 
  • Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
Det är helt normalt.
 
  • Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.