Är det någon som har några erfarenheter uatv deras produkter.
De har ju iaf riktigt bra priser.
 
Nej, inte jag. Men den här kunden till deras moderbolag låter inte så nöjd. Som motvikt till den negativa rösten kan man googla sig till en massa underliga bloggar som har inlägg från kunder (hrm...) som skriver vilket strålande företag det är...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.