Någon som har något att säga om dem ???
 
VACKRA (är själv spek. på en LP500) :P

har tyvärr ingen erfarenhet av dom.
väntar med spänning på lite feedback,,
 
HEJ
Jag har en LP 500 och är mycket nöjd med den. Har ett hus på 130 m2, den värmer lätt upp hela ytan utan att det blir så olidligt varmt i rummet där den är placerad iofs är det 65 m2 stort med ryggåstak. Eldar jag mycket på kvällen är den varm >12 timmar. Sen är den ju väldigt snygg också.
 
G skrev:
Sen är den ju väldigt snygg också.
Ja, det är den verkligen ;D Behövde ni förstärka er grund?
 
Nej, vi har platta på mark och spisen väger bara 700 kg så det ska inte vara något problem. Vill man göra en förstärkning är det bara att slopa ett lager isolering på ca 2*2 m. Har du däremot träbjälklag blir nog förstärkning nödvändigt.
::) ::)(Har lagt in 4 gånger i kväll och jag har 24-26 gr i hela huset.) ;D ;D
 
Glömde förresten att den ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild.

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.