233 049 läst ·
443 svar
233k läst
443 svar
Lösvirkeshus med källare
Husägare
· Västerviks kommun
· 465 inlägg
Har följt er tråd under en längre tid och är imponerad över den stora arbetsinsatsen ni gör!
Kul att ni kommit så långt med detta stora projekt! Jag önskar er fortsatt lycka till med både huset och hälsan!
Kul att ni kommit så långt med detta stora projekt! Jag önskar er fortsatt lycka till med både huset och hälsan!
Riktigt imponerande ! 
Hej!
Hur går det för er?
Tar ni en paus i bygget eller fortsätter ni på ovanvåningen?
Har ni fler bilder?
Hur går det för er?
Tar ni en paus i bygget eller fortsätter ni på ovanvåningen?
Har ni fler bilder?



