Vi ska bygga i Norrköping och funderar lite på att bygga lösvirkeshus. är det någon som byggt det i Norrköpingstrakten så de kan rekomendera några bra entreprenörer?
 
har själv precis köpt en kanontomt och ska bygga lösvirke i Norrköping ansökte om bygglov idag,
har hört mig för lite och några som kommit upp är teknikbyggarna, keid Andersson tror jag de hette och miljöbyggarna, dessa tre har jag hört flera stycken nämna och rekomendera. Men jag vet inte av egen erfarenhet!
 
Är det ett enplanshus du ska bygga? Hur många kvm?
Har du tagit in offerter från dessa byggföretag?
Väldigt intresserad att höra mera.
Har du räknat och jämfört ditt hus med något likvärdigt hus från någon husleverantör?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.