har själv precis köpt en kanontomt och ska bygga lösvirke i Norrköping ansökte om bygglov idag,
har hört mig för lite och några som kommit upp är teknikbyggarna, keid Andersson tror jag de hette och miljöbyggarna, dessa tre har jag hört flera stycken nämna och rekomendera. Men jag vet inte av egen erfarenhet!