8 907 läst ·
24 svar
9k läst
24 svar
Lösvirke i Göteborg
Robusta verkar bygga fina hus, åtminstonde om man utgår från hemsidan....jag har dock ej vågat be dem om en offert ännu pga att jag fått för mig att de är hemskt dyra. Någon som vet vilken prisnivå (per kvadratmeter) man kan räkna med för ett stenhus av robusta?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 191 inlägg
Vi tog in flera offerter på våra husritningar och Robusta var inte dyrast, utan låg i mitten prismässigt. Däremot var inehållet i deras offert överlägset de andra. Vi valde Robusta och är 100% nöjda med deras jobb. Huset var färdigbesiktigat och klart en månad innan slutdatumet i kontraktet. Byggprocessen minns jag som helt problemfri.
Jag funderar på att bygga med Robusta. Vilka andra företag tog ni in offerter från?håvis skrev:Vi tog in flera offerter på våra husritningar och Robusta var inte dyrast, utan låg i mitten prismässigt. Däremot var inehållet i deras offert överlägset de andra. Vi valde Robusta och är 100% nöjda med deras jobb. Huset var färdigbesiktigat och klart en månad innan slutdatumet i kontraktet. Byggprocessen minns jag som helt problemfri.
Rebmic.
Klicka här för att svara