Har en vask (rostfri) som är nersänkt i en bänkskiva och som jag vill ha loss om det går. Fäst med enbast silikon. Går det att lösa upp på ngt sätt? Gör inget om bänkskivan går sönder, bara vasken är hel
Hej
Är det trä eller laminat så vänd skivan upp och ner och såga med en sticksåg strax utanför vasken. Tälja sen bort resterna med en vass kniv. Blir det några synliga repor går det att slipa bort med fin smärjelduk 400 eller 600 korn.
Mvh Armswett
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.