Någon på Forumet som har erfarenhet av en Motor som heter Loncin och e på 14 hk att montera på en Stiga Villa 89 års modell .E det något att köpa eller ????
 
Det e den här jag menar Loncin Bensinmotor LC1P90F 14 hk Hemsida . RC Holm A/S Mikael Lindström
 
Milkshaken
Länken.... http://www.loncinengine.com/Product30/Detailed27/#Text

Vad jag undrar är, Butterfly Carburator.... är just Butterfly att det är regulator eller vad menas med en sån förgasare?
Annars verkar den helt ok..... Lite i oljeåtgång bara för en sån stor motor,,, men visst...:)
 
Redigerat:
Milkshaken
En vanlig småmotorförgasare alltså. med ett manuellet chokespjäll och ett regulatorspjäll.... Har inte hört namnet Butterfly om det ... tack för svaret Tjaboo
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.