2 085 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Ljusugn?
Någon som varit på alerten och köpt en ljusugn? LG har en som heter SolarDOM tror jag, och Siemens har någon variant. Någon som har synpunkter på funktionerna? Bra och dåligt, prisvärdhet, användarvänlighet osv?
Eller någon som sett och vill förmedla länk kring ämnet (typ produkttest, rescension, artikel). Tackar för sådana tips!
Eller någon som sett och vill förmedla länk kring ämnet (typ produkttest, rescension, artikel). Tackar för sådana tips!
Vad är det för nåt och vem/vad är det som ska sola i den ???
MVH/Christina.
MVH/Christina.
Tack för länktipset! Tycker det verkar som nåt alla kommer vilja ha, men vi är ju alltid lite tröga i starten vi konsumenter. (Och tur är väl det annars skulle vi få betala onödigt dyra pengar för produkter som behöver finslipas och färdigutvecklas).
Tror det kan vara svårt att lära in nya matlagningsrutiner/tider och tycker den verkar lite liten med tanke på den runda tallriken... Annars är jag faktiskt lite nyfiken i alla fall. Ska följa produktutvecklingen tror jag. Eller vad säger ni? Kan väl va trevligt att få "snabbmat" som varken är typ flottiga pizzas eller har microlook/-konsistens?
Tror det kan vara svårt att lära in nya matlagningsrutiner/tider och tycker den verkar lite liten med tanke på den runda tallriken... Annars är jag faktiskt lite nyfiken i alla fall. Ska följa produktutvecklingen tror jag. Eller vad säger ni? Kan väl va trevligt att få "snabbmat" som varken är typ flottiga pizzas eller har microlook/-konsistens?
kollade faktikst på pricerunner och såg att den kostade runt 5500:- om jag inte minns fel. Inte mycket dyrare än en avancerad mikro...
/M
/M
Fortare!
Fortare!
Fortare!
Det verkar vara precis vad vi behöver...
Vad skönt att man nu kan värma finduspizzan på 7 minuter istället för på 20...
Äntligen en produkt till som knuffar mig en liten bit till mot att bli sönderstressad...
Raljant?
Jag? 8)
Äh, klart det är bra!
Det är ju nytt!
(Och jag inser också vitsen i att kunna laga bra mat på kortare tid. Kanske denna produkt kan göra att vi återgår till bättre lagad mat till våra barn...)
Fortare!
Fortare!
Det verkar vara precis vad vi behöver...
Vad skönt att man nu kan värma finduspizzan på 7 minuter istället för på 20...
Äntligen en produkt till som knuffar mig en liten bit till mot att bli sönderstressad...
Raljant?
Jag? 8)
Äh, klart det är bra!
Det är ju nytt!
(Och jag inser också vitsen i att kunna laga bra mat på kortare tid. Kanske denna produkt kan göra att vi återgår till bättre lagad mat till våra barn...)
Klicka här för att svara