Hej!

Har hittat billig Liwa lasyr. Är det någon som har erfarenhet av Liwas sortiment?

TACK!
 
Liwa = noname för mig....kan därför inte uttala mig. Spontant skulle jag satsa på något mer känt märke.
"Billigt" är inte alltid bra......
 
Har aldrig påstått att billigt är bra, man brukar få vad man betalar för....

Någon annan med synpunkter på Liwa?
 
Låter bra.
Carin: Du vet inte hur kvaliteten är på utefärger?
 
Skall köpa en 30-40 liter så jag får väl åka o köpa en liten bruk o provmåla. Får se hur den är att jobba med. Hållbarheten är ju lite svår och testa om man inte har ett labb.....
 
Min målare använde också Liwa och rekommenderade mig att fortsätta med det (visst målningsarbete gör jag själv). Han påstod också att jag tjänar mest på att köpa högkvalitativ färg - har inte inköpt färgen själv ännu. Är den verkligen billigare än 'skräpet'?

För min del gäller det enbart inomhusfärg på slitställen.
 
Visst tjänar man på att köpa bra grejor, men om Liwa är billigare än "skräpet" vet jag inte.
Jag tittade i en butik som säljer direkt från fabrik, där var bra priser.

www.fargpanatet.nu
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.