Har egentligen inget att klaga på om själva timern förrutom hur otroligt dyra de är men ...
Det finns en liten symbol på dem som betyder att de inte tål frost.
Det är ingen överdriven "skydda-sig-juridiskt-symbol", de tål verkligen inte frost.
Våran sprack i godset (plasten) och vatten forsade ut en bra stund innan vi hörde skvalet på utsidan av huset i höstas. Nuhar jag kollat om det gick att laga men det var som sagt sprucket.
När jag skruvade isär den så ser man hur otroligt liten öppning det är som släpper igenom vatten när den är öppen, det måste vara ett kraftigt tryckfall över bevattningstimern, så vi kommer att ersätta den med en riktig VVS-magnetventil istället