1 517 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Lite ny teknik att suga på...
Ni som gillar teknik kan ju kolla in detta... nu behöver man inte riva halva huset för att göra precis som man vill med el installationerna ..http://www.zensehome.se/se/privat.aspx (obs Jobbar inte här eller nått sånt ) hittade detta
trevlig sommar på er ...
Så det är bara en slump att du är en Fastighetstekniner från Skåne som rekommenderar ett företag från Helsingborg som har med "Uthyrning och förvaltning av egna eller arrenderade bostäder" i sin verksamhetsbeskrivning?
Mvh
Cm
Mvh
Cm
Nä just det jobbar ju inte med el lila du jag är vvs montör det är vatten sist jag kollade att företaget ligger där jag jobbar delvis Helsingborg är en slump. Hittade detta på face Book ville bara del med mig.. Tycker att tekniken verkar lovande och inte alllt för dyr... Men vad vet jag är ju bara en sketen röris .....CarlMagnus skrev:
fränt!
Klicka här för att svara