Hej!
Snickeriet som mätte upp vår bänkskiva gjorde en miss så bänkskivan blev inte djup nog.
Jag behöver hjälp med lite alternativ för hur vi ska lösa det. Så som jag ser det kan vi göra följande:
Någon som har några fler ideer? Vad borde vi göra? Har ni exempelbilder på liknande lösningar så skicka gärna med det.
Tack på förhand
Snickeriet som mätte upp vår bänkskiva gjorde en miss så bänkskivan blev inte djup nog.
Jag behöver hjälp med lite alternativ för hur vi ska lösa det. Så som jag ser det kan vi göra följande:
- Tjata på snickeriet & få dom att göra en ny skiva. Vet inte hur lätt detta är men de borde gå.
- Göra listen på framsidan av skivan tjockare. Nu har vi en 1-2 mm tjock teak-list där och de tycker vi är fint (detta är snickeriets förslag).
- Flytta ut bänkskivan och lägga en list mellan bänkskivan & väggen.
Någon som har några fler ideer? Vad borde vi göra? Har ni exempelbilder på liknande lösningar så skicka gärna med det.
Tack på förhand
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
För mig finns bara en korrekt lösning på problemet...
Vägra betala och kräv dem på en ny bänkskiva i rätta mått OM det är de som gjort fel.
Nödlösningar kan man alltid hitta på med diverse lister och annat tjafs men inte fan blir det då som man vill ha det egentligen och varför betala för något man inte vill ha... ?
Vägra betala och kräv dem på en ny bänkskiva i rätta mått OM det är de som gjort fel.
Nödlösningar kan man alltid hitta på med diverse lister och annat tjafs men inte fan blir det då som man vill ha det egentligen och varför betala för något man inte vill ha... ?
Klicka här för att svara

