Håller på att fatta beslut om nytt kök. På ett av våra 3 förslag linjerar inte överskåpen med fönstrets övre avslut, fönstret slutar 20 cm ovanför luckorna och frågan är om det kommer att se konstigt ut. Linjerar alltid överskåpen med eller slutar ovanför fönstrena?? Någon som har erfarenhet eller åsikt?
 
Lösningen är enkel, lämna 20cm fri vägg mellan fönster och skåp så kommer det inte se konstigt ut.
 
Det finns det tyvärr inte utrymme för men tack för tipset...
 
Då var inte lösningen så enkel ändå. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.