3 441 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Linjera överskåp med fönster
Håller på att fatta beslut om nytt kök. På ett av våra 3 förslag linjerar inte överskåpen med fönstrets övre avslut, fönstret slutar 20 cm ovanför luckorna och frågan är om det kommer att se konstigt ut. Linjerar alltid överskåpen med eller slutar ovanför fönstrena?? Någon som har erfarenhet eller åsikt?
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Lösningen är enkel, lämna 20cm fri vägg mellan fönster och skåp så kommer det inte se konstigt ut.
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Då var inte lösningen så enkel ändå. 
Klicka här för att svara