Någon här inne som har erfarenhet av att bygga med Lindenvillan??
 
Vi hade linden nær vi byggde før 3år sen. Jag var mycket nøjd med dem, aldrig några problem om saker hade gått sønder under transport eller om det inte var något som stæmde. Så fixade de det utan gnæll. Om jag skall bygga igen så ær det linden jag skall ringa først.

nøjd hus ægare
 
Ja, och är helnöjd.
 
Vi har byggt ett hus från Lindenvillan med start mars 2012 inflyttning 1 nov samma år.
Vi är helt nöjda med både hus och bemötande från företaget:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.