4 492 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Lindenvillan
Vi hade linden nær vi byggde før 3år sen. Jag var mycket nøjd med dem, aldrig några problem om saker hade gått sønder under transport eller om det inte var något som stæmde. Så fixade de det utan gnæll. Om jag skall bygga igen så ær det linden jag skall ringa først.
nøjd hus ægare
nøjd hus ægare
Klicka här för att svara