Har en byrå där skruvarna lossnar en gång i halvåret. Det är någon sorts skivmaterial och skruvarna är korta, 5-10mm.
Jag tror inte på att skruva hårdare. Har pajat gäng i ett hål och fick borra ett nytt.
Det är knappast så att jag kommer vilja skruva isär den på det sättet i framtiden så jag tänker att jag ska limma skruvarna för att slippa denna aktivitet två gånger per år.
Vilket lim är lämpligt, trälim eller superlim?
Jag tror inte på att skruva hårdare. Har pajat gäng i ett hål och fick borra ett nytt.
Det är knappast så att jag kommer vilja skruva isär den på det sättet i framtiden så jag tänker att jag ska limma skruvarna för att slippa denna aktivitet två gånger per år.
Vilket lim är lämpligt, trälim eller superlim?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "superlim"
Snabblim & superlim
Snabblim och superlim är kraftfulla, snabbverkande limtyper som passar för ett brett spektrum av material och användningsområden. Deras omedelbara bindning gör dem till utmärkta val för hushållsreparationer och gör-det-själv-projekt. Med
Läs mer
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Är det bara skruvarna till lådbeslagen?
Borra nytt hål och sätt fast bredvid..
Borra nytt hål och sätt fast bredvid..
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Sätt genomgående skruv och mutter då..
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden