B Bockstensmannen skrev:
Tror jag ändrar mig och kör på Biltemas Marintätning 1komponents polyeuretan gummimassa.
Hade det i bilrutan på en dragrace bil och det satt otroligt bra men ändå flex.
Har använt Sikaflex 291i som också är en polyuretanbaserad tätmassa.
Den tål INTE solljus så bra, började vittra sönder efter ett par år.
Om man inte behöver en övermålningsbar fog så hade jag använt silikon, den tål solljus bra.
 
A Autodidak1 skrev:
Inte i Coronatider med spritade händer :p
Vet du hur mycket en Ångström är?
 
V vedklyv skrev:
Vet du hur mycket en Ångström är?
Ungefär exakt 1 Ångstrom = 0,000 000 000 1 m ;)(y)

Inlägget var lite ironiskt menat om du inte förstod det :thinking:
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.