Ska limma fast ett tvättställ placerat ovanpå bänkskiva. Har en jäkla massa fa 180 liggandes, men misstänker det är för klent för ändamålet? Någon som har erfarenhet av detta?
 
  • Gilla
davveno1
  • Laddar…
Silikon sitter hårt och limmar bra. Nu blir det heller ingen bärande funktion utan bara hålla det på plats, kommer gå kanon. Man limmar ju även toaletter med silikon.
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
ådal ådal skrev:
Silikon sitter hårt och limmar bra. Nu blir det heller ingen bärande funktion utan bara hålla det på plats, kommer gå kanon. Man limmar ju även toaletter med silikon.
Tack för svaret
 
  • Gilla
ådal
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.