Min lilla begränsade värld just nu består till stor del av ett par diskhoar som ska underlimmas i en betongbänkskiva. Nu är jag helt övertygad om att jag sett en tjusig tråd här på forumet där det diskuterades lämpligt lim i sådana här sammanhang, därför att vanligt silicon och liknande skulle tydligen ge missfärgning. Men hur jag än letar så kan jag inte hitta trådrackarn!

Så hjälp! Någon som var med på kemitimmarna i skolan eller på något annat vis tillskansat sig lämplig kunskap i ämnet; förslag på lämpligt lim/fogmassa för betongbänkskivor?
 
Ingen som har ett lämpligt svar från höften? Ingen som sett den diskussionstråden jag inbillar mig att jag läst? Har jag drömt... inbillat mig...
 
Sök på konstruktionslim så hittar du ;)
 
Ahhhhh... tack! Nu känns det som jag är på banan igen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.