K Kvisthberg #1 Medlem · 123 inlägg 2 mar 2022 10:05 Kvisthberg Medlem 123 inlägg 2 mar 2022 10:05 #1 Jag köpte nyligen en våt-/torrslip på Lidl. Den vibrerar och våtskivan verkar ocentrerad. Är det något man skall acceptera.
Jag köpte nyligen en våt-/torrslip på Lidl. Den vibrerar och våtskivan verkar ocentrerad. Är det något man skall acceptera.
Frustrator #2 Verktygstokig · Halland · 8 309 inlägg 2 mar 2022 11:20 Frustrator Verktygstokig Halland 8 309 inlägg 2 mar 2022 11:20 #2 K Kvisthberg skrev: Jag köpte nyligen en våt-/torrslip på Lidl. Den vibrerar och våtskivan verkar ocentrerad. Är det något man skall acceptera. Troligtvis inte. Men inte oväntat med tanke på Lidls kvalitetskontroller (eller avsaknaden av det). Gå tillbaka till butiken och visa/fråga dem.
K Kvisthberg skrev: Jag köpte nyligen en våt-/torrslip på Lidl. Den vibrerar och våtskivan verkar ocentrerad. Är det något man skall acceptera. Troligtvis inte. Men inte oväntat med tanke på Lidls kvalitetskontroller (eller avsaknaden av det). Gå tillbaka till butiken och visa/fråga dem.