Hej!
Vi har flyttat in i nybyggt hus med Lex com home installerat. Nu ska jag få igång Bredbandet, VDSL, men i instruktionen står det att jag ska koppla modemet till första jacket. Hur gör jag det med tanke på Lex com home, vilket är första jacket?
Jag skulle vilja koppla in modem samt en router vid Lex com home- skåpet, och sen kunna patcha till de uttag jag vill i huset. Funkar det?
Usch, känner mig helt förvirrad. Tack på förhand!
mvh/Maja