Som jag har skrivit tidigare, priset är inte det stora problemet. Jag bodde i området tidigare, flyttade och ångrade mig. Helst vill jag ha tillbaka huset jag hade, men det inser jag ju att jan inte kan få... Allt detta råkade tyvärr också sammanfalla med pandemin. Ett annat område är alltså inte ett alternativ. Området är populärt men inte överdrivet dyrt på något sätt jämfört med där jag bor nu. Problemet är att det inte är så stort och att fastigheter med grava fel eller ombyggda sommarstugor går bort. Därutöver har det inte varit något hus till salu på två år. Nu ligger det två ute på förhand, så jag hoppas på det bästa...