Hej,

I våras köpte jag en villa som har halva nedervåningen med lagt bambugolv. Det golvet vill vi nu lägga i resterande del. Jag har däremot svårt att jaga reda på det för att köpa mer så jag vänder mig hit.

Har någon här koll eller kan peka mig i rätt riktning? Stort tack!!

Specifikationer för bambugolv: Top Bamboo Vertical white brushed BF-SW1151L-02, mått 960x128x10, 1,475 m2/paket, 13 paket. Låda med texten "bamboo products" på en hylla i ett garage, omgiven av träplankor och plast.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bambugolv i en villa, slätt och ljust, med träets naturliga mönstring. Golvytan är välskött och visar få tecken på slitage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

1989 1989 skrev:
Hej,

I våras köpte jag en villa som har halva nedervåningen med lagt bambugolv. Det golvet vill vi nu lägga i resterande del. Jag har däremot svårt att jaga reda på det för att köpa mer så jag vänder mig hit.

Har någon här koll eller kan peka mig i rätt riktning? Stort tack!!

[bild][bild][bild]
Snyggt golv.

Websidan stod ju på kartongen.
https://www.moso-bamboo.com/bamboo-flooring/

Jag anbtar att utmaningen är att hitta en återförsäljare ?
Det verkar tillverkas i Kina, men dom har uppenbarligen kontor i EU. Så första vägen är väl att kontakta dom (via hemsidan) eller gå via en "vanlig" golvleverantör och se om dom kan ta hem det golvet ?

klaskarlsson klaskarlsson skrev:
Snyggt golv.

Websidan stod ju på kartongen.
[länk]

Jag anbtar att utmaningen är att hitta en återförsäljare ?
Det verkar tillverkas i Kina, men dom har uppenbarligen kontor i EU. Så första vägen är väl att kontakta dom (via hemsidan) eller gå via en "vanlig" golvleverantör och se om dom kan ta hem det golvet ?
Jag har kollat hemsidan och försökt få kontakt med dom vid flertalet tillfällen utan återkoppling tyvärr.

Exakt, söker en återförsäljare eller någon återförsäljare som skulle vilja hjälpa mig

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.