Hej,
I våras köpte jag en villa som har halva nedervåningen med lagt bambugolv. Det golvet vill vi nu lägga i resterande del. Jag har däremot svårt att jaga reda på det för att köpa mer så jag vänder mig hit.
Har någon här koll eller kan peka mig i rätt riktning? Stort tack!!
I våras köpte jag en villa som har halva nedervåningen med lagt bambugolv. Det golvet vill vi nu lägga i resterande del. Jag har däremot svårt att jaga reda på det för att köpa mer så jag vänder mig hit.
Har någon här koll eller kan peka mig i rätt riktning? Stort tack!!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Självbyggare
· Stockholm
· 8 221 inlägg
Snyggt golv.1989 skrev:
Websidan stod ju på kartongen.
https://www.moso-bamboo.com/bamboo-flooring/
Jag anbtar att utmaningen är att hitta en återförsäljare ?
Det verkar tillverkas i Kina, men dom har uppenbarligen kontor i EU. Så första vägen är väl att kontakta dom (via hemsidan) eller gå via en "vanlig" golvleverantör och se om dom kan ta hem det golvet ?
Jag har kollat hemsidan och försökt få kontakt med dom vid flertalet tillfällen utan återkoppling tyvärr.klaskarlsson skrev:
Snyggt golv.
Websidan stod ju på kartongen.
[länk]
Jag anbtar att utmaningen är att hitta en återförsäljare ?
Det verkar tillverkas i Kina, men dom har uppenbarligen kontor i EU. Så första vägen är väl att kontakta dom (via hemsidan) eller gå via en "vanlig" golvleverantör och se om dom kan ta hem det golvet ?
Exakt, söker en återförsäljare eller någon återförsäljare som skulle vilja hjälpa mig
Klicka här för att svara