För dig som är intresserad av en CNC-verksamhet, gillar snickeri eller bara är teknikintresserad - här är ett komplett och monterat set från Brittiska Ooznest. Det här är deras Workbee Z1+ i största formatet. Inga problem att köra 1200*2400 mm skivor (eller längre) med teal-funktion. Systemet är lätt att ha att göra med och stödet online från Ooznest-forum är fenomenalt med interaktiva och uppdaterade instruktionsböcker baserat på kommentarer från användare.

Jag byggde ihop och kalibrerade CNCn i samband med att vi fick barn. Nu när vi har fått tillök så finns ännu mindre tid att fördjupa sig i projekt och modellering för mig. Känner mig tvungen att släppa maskinen som annars bara kommer stå och damma. Notera att inga projekt har körts på den, bara kalibrering. Frässtålen är oanvända.

Innehåll
1500x1500mm (Arbetsyta: 1270x1270mm)

Dewalt 26200 fräs med 1/8" spänntång.

Ooznest Solid Carbide End Mill Starter Kit

Amana Tool - 45525 - Carbide Tipped Surfacing Bit - 1/4" Shank

Original WorkBee XYZ Touch Probe

Objektet finns i Lerums kommun. Annons ligger ute i flera grupper. Självklart hjälper jag till med rådgivning och nedmontering.

Ooznest Workbee Z1+ CNC-maskin med Dewalt 26200 fräs och arbetsyta 1270x1270 mm, monterad och kalibrerad med oanvända frässtål, för träbearbetning och projekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
salahunreal
  • Laddar…
Några har påpekat brist på pris och jag brottas själv med att sätta ett pris. En prisidé skulle vara 20 000 kr, men då kanske inte dewaltfräsen följer med. Tack till er som har hört av er 👍

Såld.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.