Byggahus.se

Lerum: Bosch GTS 10J bordssåg

1. Lime113
    Medlem Nivå 13
    Tänkte sälja av min trotjänare, min blå bosch bordssåg. Har haft den i några år och använt den flitigt men den är just nu i toppform, bortsett från repor i bordet (färgen). Sågen har fått en rejäl genomgång, justerad, uppsmord och rengjord. Känns nästan litet synd att sälja den.

Tillsammans med såg finns originalstativ. Det finns även möjlighet att köpa bosch GTA60W, ett väldigt praktiskt stativ på hjul för just denna såg i så gott som nyskick. Fråga mig om ni är intresserade. Jag har även en nybyggd kapsläde och 3D printade löpare som glider lätt utan glapp.

Sågen är väldigt praktisk och ger bra resultat. Flera sågklingor med olika tandtal finns till sågen (jag har inte bestämt mig om jag vill sälja/skicka med dem) för den som verkligen vill ha bra resultat. Bordet går lätt att brädda vid behov (se bild). Lika så finns det goda anslutningar till spånsug både ovanpå och baktill. Klyvanhållet är bra och ställer sig rakt när man låser det. 1800 W, soft start, lättåtkomligt nödstopp, överlastskydd

Sammanfattningsvis en bra blå bosch såg för den med begränsat utrymme eller som vill ha möjlighet att flytta sågen enkelt. Jag kan verkligen rekommendera stativet GTA60W. Har du frågor om sågen eller känner dig grön så tar jag mig självklart tiden (förutsatt att du är intresserad av sågen ;)).

Tänkt pris för bordssågen 3 000 kr. Annons finns även på andra ställen.

Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    20200107_181153.jpg
    20200107_181230.jpg
    20200107_181835.jpg
    20200107_182218.jpg

20200107_182437.jpg

20200107_182559.jpg