6 106 läst ·
3 svar
6k läst
3 svar
LB-hus Ugglan´-serien Villa Volym!!
Hej
Jag var inne och kikade på LB-hus hemsida igår och såg att de gjort om sin Ugglan-serie. Vi såg ett hus i den serien som vi föll pladask för som hette Villa Volym, ett enplans funkishus..
Är det någon som har nån info om dessa nya hus som dem har kommit med? Priser kanske?
Av vad jag har kunnat läsa mig till här på forumet så verkar Ugglan-serien annars vara en mycket prisvärd husserie, eller?
Jag var inne och kikade på LB-hus hemsida igår och såg att de gjort om sin Ugglan-serie. Vi såg ett hus i den serien som vi föll pladask för som hette Villa Volym, ett enplans funkishus..
Är det någon som har nån info om dessa nya hus som dem har kommit med? Priser kanske?
Av vad jag har kunnat läsa mig till här på forumet så verkar Ugglan-serien annars vara en mycket prisvärd husserie, eller?
Kolla under avdelningen "prefab trähus".
Vi bor i ett Ugglan 121 från LB. Nu har vi ju inte byggt detta själva utan köpt det klart när det var 1,5 år gammalt. Men det är ett kanonfint hus. Vilket Ugglan hus hade ni tänkt bygga?? Jag tycker vårat hus är underbart det är inte för stort utan lagom. Fast ett stort minus för tvättstugan som är väldigt liten... Annars så är allt kanon. Några av rummen har ju lite olika vinklar och det är jättecharmigt. Speciellt i köket det känns väldigt ombonat och mysigt.
Själva kollar vi på att bygga ett hus med Myresjöhus nu som heter Tenor men vi får väl se...
Lycka till med era byggplaner!
/Mien Ömar
Själva kollar vi på att bygga ett hus med Myresjöhus nu som heter Tenor men vi får väl se...
Lycka till med era byggplaner!
/Mien Ömar
Klicka här för att svara