2 041 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
LB hus Ugglan 159 medoinredd övervåning?
Hej!
Vi är inne på ett LB hus ugglan 147/159 skillnaden mellan dem är taklutningen. det underliga är att enligt LB hus säljare så går det inte att få 159án med oinredd övervåning men det går bra med 147án! Vi vill gärna ha 159 men med oinredd övervån (och således 45gr takvinkel), för att inreda den själva senare. Är det någon som har byggt ugglan 159 med oinredd övervåning??
Vi är inne på ett LB hus ugglan 147/159 skillnaden mellan dem är taklutningen. det underliga är att enligt LB hus säljare så går det inte att få 159án med oinredd övervåning men det går bra med 147án! Vi vill gärna ha 159 men med oinredd övervån (och således 45gr takvinkel), för att inreda den själva senare. Är det någon som har byggt ugglan 159 med oinredd övervåning??
Hejsan... Vi ska bygga "102-an" med oinredd övån. (eller 108,3m2 ,förlängt vard.rum),som senare blir 147 (eller ca 152m2) vid inredd övån..Tror att vi hade valmöjligheten när vi skulle välja modell (inte riktigt 100%)..Vi ska välja till trappan på en gång iaf. till vår oinredda övån.. Ska kolla upp de,se om jag hittar våra gamla papper..
MVH/Baritz
MVH/Baritz
Hej!
Har också erfarenhet av att det inte går att få 159:an med oinredd vind.
Försökt få fram anledningen av två säljare i olika distrikt men de hade
ingen svar att ge. Mycket underligt.
//Impossible
Har också erfarenhet av att det inte går att få 159:an med oinredd vind.
Försökt få fram anledningen av två säljare i olika distrikt men de hade
ingen svar att ge. Mycket underligt.
//Impossible
Hej igen...Hmmm jag får nog oxå ge mig...Hade nog blandat ihop de med Eksjöhus "Längtan",som gick att få me oinredd ö.vån (samma typ av hus)....Och sen hade jag nog blandat ihop SM,NNF och NF-priserna...Sorry om jag gav dig/er falska förhoppnigar..
MVH/Baritz
MVH/Baritz
Klicka här för att svara