58 115 läst ·
287 svar
58k läst
287 svar
LB hus Classic 135
Efter en dryg vecka i huset har uppdagade vi två nya fel som inte märktes vid besiktningen....Först började det läcka vatten från värmepumpen. Dagen efter jag anmälde det till LB-hus ringde en rörmokare som kom dagen därpå och och åtgärdade det felet. Sen hade vi ett problem med vårat minireningsverk, samma dag som jag anmälde det till LB-hus kom en servicetekniker från BAGA och löste problemet. Oerhörd bra respons på alla fel vi har hittat än så länge med andra ord.
Kan bara hålla med. Att inte allt blir perfekt när man bygger ett helt hus är inte så kostigt. Därför är det så jäkla gött med ett byggföretag som tar sitt ansvar och fixar problemen direkt. Bästa julklappen man kan få som husbyggare!jhenrikj skrev:Efter en dryg vecka i huset har uppdagade vi två nya fel som inte märktes vid besiktningen....Först började det läcka vatten från värmepumpen. Dagen efter jag anmälde det till LB-hus ringde en rörmokare som kom dagen därpå och och åtgärdade det felet. Sen hade vi ett problem med vårat minireningsverk, samma dag som jag anmälde det till LB-hus kom en servicetekniker från BAGA och löste problemet. Oerhörd bra respons på alla fel vi har hittat än så länge med andra ord.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden