7 566 läst ·
18 svar
8k läst
18 svar
LB Hus Classic 135 Ryggåstak eller ej
Kanske lite sent, men ryggåstak är ju ingenting som man bör skjuta på. Möjligheten till ryggåstak i vardagsrummet är en av anledningarna till att vi överhuvudtaget byggt ett enplanshus. Vi är jätteglada både över det och att vi valde till högre takhöjd. fast vårt husföretag har 2,4 som standard så då blev det 2,6. LB har väl redan 2,5? Fast jag skulle ju inte ha något emot 2,7 heller.
¨
Tackar för svaren. Nu är det bestämt och det blev till slut ryggåstak. Var på en öppen visning i söndags och när vi såg taket (igen) så kändes det helrätt!
>Kalasclas , är det samma Clas som hade visningen i söndags?
Tackar för svaren. Nu är det bestämt och det blev till slut ryggåstak. Var på en öppen visning i söndags och när vi såg taket (igen) så kändes det helrätt!
>Kalasclas , är det samma Clas som hade visningen i söndags?
Klicka här för att svara