Micke_1 #1 Medlem · Stockholm · 221 inlägg 25 mar 2005 06:33 Micke_1 Medlem Stockholm 221 inlägg 25 mar 2005 06:33 #1 Hej Vi har tänkt oss att bygga LB-hus ärlan 38. Tänkte kolla här ifall det finns någon mer som har eller ska bygga detta hus eller liknande? Eller någon som vet var man kan titta på ett sånt i Stockholmstrakten? /Micke
Hej Vi har tänkt oss att bygga LB-hus ärlan 38. Tänkte kolla här ifall det finns någon mer som har eller ska bygga detta hus eller liknande? Eller någon som vet var man kan titta på ett sånt i Stockholmstrakten? /Micke