Hej

Vi har tänkt oss att bygga LB-hus ärlan 38.

Tänkte kolla här ifall det finns någon mer som har eller ska bygga detta hus eller liknande?

Eller någon som vet var man kan titta på ett sånt i Stockholmstrakten?

/Micke
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.