Det låter jättestarkt i två sekunder men displayen inne säger ingenting. Vad kan det vara?

Har och för sig inte lyft på locket men fläkten går och jag kan inte se några löv eller annan skit.

Kompressorn går på A men det gör det både innan och efter oljudet.

Nibe vvm300 som installerades 2010.
 
Skriv i nibe sektionen i värmepumpsforum.com så får du nog svar…
Ta en liten video av oljudet o lägg upp där…
 
  • Gilla
Blå baronen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.