LarsSvensson80
Kollade runt på Tradera och noterar att det säljs oerhört många lastbrytare under benämningen säkringarna/dvärgbrytare.

Är det någon som stött på en normcentral bestyckad med massa on/off moduler?
 
Nä, det är ovanligt. Hur man benämner normkomponenter på Tradera ska vi kanske inte låta oss vägledas av.
 
  • Gilla
LarsSvensson80
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.