Finns några kvar i dessa modeller, kan även ha någon plastskylt för vägg montage.

• Röda skyltar med texten "LARM MED ÅTGÄRD" och "ÖVERVAKNING" från Securitas Direct, för väggmontage.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Krokben
M Magnus_Anderssonn skrev:
Enligt mig inget att skylta med vad gäller dekaler från Securitas, det enda de klarar av är ju att köra fort på cykelbanor, dunka musik i arbetsbilarna och dessutom surfa på sina privata mobiler. Jo just det, ingen har lärt sig använda blinkers heller, när de kommer i 60 km/h på en 30-väg. ;)

Min erfarenhet sedan 10-15 år tillbaka, när man dagligen ser dem.

Kanske är bättre i andra städer dock, men skulle inte satsa för mycket på det.

Dekaler med en rottweiler däremot... och larm..
Kan ju säga att Securitas har noll med varken Verisure eller Securitas Direkt att göra längre, förutom att de "hyr" väktare av Securitas oftast.

E Erik_munster skrev:
Finns några kvar i dessa modeller, kan även ha någon plastskylt för vägg montage.
Har skickat PM

Har skickat PM

E Erik_munster skrev:
!

E Erik_munster skrev:
Finns några kvar i dessa modeller, kan även ha någon plastskylt för vägg montage.Hepp

D Dilato skrev:
Står det Securitas Direkt på en dekal på en privatbostad så vet jag att det inte finns något larm 🤓
Det ska stå Verisure i så fall.
Har man Securitas larm på sitt företag så kan man även får Securitas larm i sin privata bostad. Talar av egen erfarenhet 😉

Och driver man företaget hemifrån och betalar larmet så står det Securitas på skyltarna. Var och varannan kåk där jag bor har det så, eller så har de Niscaya skyltar om de är riktigt täta.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.