Att DSC omtalas mycket är att det är ett Dussinlarm som mer eller mindre alla som någonsin säljer ett larm någon gång befattar sig med med. Eftersom Teletec som är ÅF av DSC i pryglar ut detta larm billigt till alla Elgrossister i landet.
Finns mao så Riktiga kvalitétslarm som är lika billiga som DSC
Alla jag känner som aldrig blivigt upplära på detta system gillar det inte eftersom det är svårt att få en vettig överblick på. Själv gillar jag galaxy och Bosch Easy. Har lite svårt för Bosch 72xx och 74xx eftersom dessa är nästan värre att programera än DSC.