Tjeare, första gången på denna sida.
Håller på att renovera ett stort hus på 240kvm.
byggt 1916.
Ska sätta in ett "lantkök".
Murstock finns på en sida av köket, har en dröm om att
bygga en öppen spis där.
Troligt vis ska kåpan täcka både den öppna spisen
ock den elkt. köksspisen. ska då på något sätt få in en
spisfläkt där. Behöver tips, har någon byggt något liknande?