Jag har ett irriterande problem i mitt hus. Det går åt ca 12l vatten innan jag får varmt vatten i köket och med snålspolande kranar tar det ju sin lilla tid :( finns det nått vettigt sätt att lösa det här på ? Eller finns det bara vvc och sätta in en el-beredare lite närmare kranen (vill inte riva upp 15m golv och dra tunnare ledning)?
 
hade samma problem själv... och det till toan i andra änden av huset sett från pannrummet...

vårt stora problem är att vi också håller på att bygga en till toalett som jackas på med 6 meter till...

löste det genom att sätta en fläktkonvektor med cirkpump på varmvattenslingan rakt under nuvarande badrummet

ger mig värme till källaren sommartid och sen vår / tidig höst innan elementen kickar in och varmvatten efter 2sek i badrummet
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.