Jag söker hurtsar till garaget för förvaring av verktyg som ej ryms på verktygstavlan, muttrar, skruvar, etc. Jag har kollat på Ikeas hurtsar men jag är osäker på om glidskenorna tål allt sågdamm. Har någon ett tips om vettiga hurtsar? Jag behöver inte Listas lyxhurtsar :)

Köp begagnade prylar från blocket eller firmor som säljer beg. verkstadsutr.

lindin skrev:
Jag söker hurtsar till garaget för förvaring av verktyg som ej ryms på verktygstavlan, muttrar, skruvar, etc. Jag har kollat på Ikeas hurtsar men jag är osäker på om glidskenorna tål allt sågdamm. Har någon ett tips om vettiga hurtsar? Jag behöver inte Listas lyxhurtsar :)
Jag tycker dessa ser justa ut: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00107874. De tror jag att jag ska satsa på i alla fall. Vet dock inte hur de står emot sågdamm

63449_PE171058_S4.jpg

Nikman skrev:
Jag tycker dessa ser justa ut: [länk]. De tror jag att jag ska satsa på i alla fall. Vet dock inte hur de står emot sågdamm

[bild]
Den är väldigt liten (28x43x69) - men det kanske är meningen...

Nja, smaken är väl som baken ;-) Sen beror det väl på vad man ska ha i den. För mina ändamål tror jag den blir utmärkt. Jag har dessutom ganska begränsat med plats.

Var inne på den också, men tyckte lådorna var lite veka när jag var och tittade på dem. Å andra sidan kan man köpa hurtsen för 50- 100 kr på blocket

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.